SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Wynagrodzenie:

4500 – 6000 PLN BRUTTO UOP miesięcznie

4500 – 6500 PLN+ VAT (B2B) miesięcznie

Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która do naszego zespołu wniesie świeży punkt widzenia i dodatkową energię. Odpowiadać będzie za prowadzenia projektów social mediowych dla klientów. Oferujemy pracę w systemie hybrydowym.

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Tworzenie planów komunikacji, treści i harmonogramów publikacji w social mediach
  • Tworzenie contentu: treści, proste grafiki i animacje
  • Moderowanie profili klientów
  • Bieżący kontakt i dbanie o relację z klientami
  • Raportowanie wyników działań, wyciąganie wniosków i rekomendowanie usprawnień
  • Koordynacja projektów i pilnowanie realizacji zadań dla klientów
  • Opracowywanie prezentacji
  • Współpraca z grafikiem/animatorem przy tworzeniu materiałów

Nasze wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kanałów w social mediach
  • Bardzo dobra znajomość SM oraz praktyczna wiedza w zakresie tworzenia treści (atrakcyjność, wymagania medium, dostosowanie do celu itp.)
  • Lekkie pióro – wysokie umiejętności językowe, doświadczenie w tworzeniu krótkich i dłuższych form tekstowych, doskonała znajomość gramatyki i interpunkcji
  • Znajomość narzędzi do administrowania, analizowania i raportowania działań
  • Praktyczna umiejętność posługiwania się programem graficznym, np. Canva
  • Umiejętność tworzenia krótkich materiałów wideo na potrzeby sm (znajomość np. CapCut, InShot)
  • Sprawne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie – nie potrzebujemy certyfikatów, ale komunikujemy się z klientami i tworzymy dla nich treści po angielsku
  • Dbałość o szczegóły i wysokie poczucie estetyki
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność
  • Łatwość komunikowania się z zespołem i klientem, umiejętność pracy w grupie
  • Zaangażowanie w realizowane projekty i znajdowanie rozwiązań, a nie problemów
  • Pomysłowość, kreatywność, otwarta głowa

Nice to have:

  • Planowanie, tworzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Meta
  • Zarządzanie budżetem reklamowym oraz monitorowanie efektywności kampanii
  • Planowanie, tworzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google, YouTube, TikTok
  • Znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy?

  • Pracę na pełen etat
  • Pracę hybrydową – 1-2 dni w tygodniu w biurze (Stary Grunwald), reszta czasu zdalnie
  • Elastyczne godziny
  • Zgrany i wspierający się zespół
  • Kreatywne zadania i różnorodne projekty dla znanych marek – liderów w swoich branżach
  • Pracę przy projektach międzynarodowych

Kim jesteśmy?

Jesteśmy agencją kreatywną, w której cenimy otwartość, zaangażowanie i myślenie poza schematami. Wiele z realizowanych przez nas projektów kładzie nacisk na troskę o środowisko, zdrowie i zrównoważony rozwój. Specjalizujemy się w tworzeniu strategii marek i komunikacji, brandingu, content marketingu i social mediach. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby klientów i pomagamy im realizować cele biznesowe.

Pokaż swoje portfolio i pochwal się doświadczeniem. Portfolio i CV prześlij na adres kariera@dobocom.pl

Dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dobocom Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Odezwiemy się do wybranych kandydatek i kandydatów.